Μερικά πράγματα που πρέπει να αποφύγετε όταν είστε έγγυος!

Όταν είστε έγκυος, αυτό που δεν βάζετε στο σώμα σας (ή που εκθέτετε το σώμα σας) είναι σχεδόν εξίσου σημαντικό με αυτό που κάνετε.

Εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να αποφύγετε:

Αλκοόλ
Αν και μπορεί να φαίνεται αβλαβές να έχετε ένα ποτήρι κρασί για δείπνο ή μια κούπα μπύρα έξω με φίλους, κανείς δεν έχει καθορίσει ποια είναι η «ασφαλής ποσότητα» αλκοόλ που πρέπει να καταναλώνετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Μία από τις πιο κοινές γνωστές αιτίες ψυχικών και σωματικών γενετικών ανωμαλιών, το αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει σοβαρές ανωμαλίες σε αναπτυσσόμενο έμβρυο.
Το αλκοόλ μεταφέρεται εύκολα στο μωρό, το οποίο είναι λιγότερο εξοπλισμένο για να εξαλείψει το αλκοόλ από τη μητέρα. Αυτό σημαίνει ότι ένα αγέννητο μωρό τείνει να αναπτύσσει υψηλή συγκέντρωση αλκοόλ, το οποίο παραμένει στο σύστημα του μωρού για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα από ό, τι στο μητρικό. Και η μέτρια πρόσληψη αλκοόλ, καθώς και η περιοδική υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, μπορούν να βλάψουν το αναπτυσσόμενο νευρικό σύστημα του μωρού.
Εάν είχατε πιει ένα ή δύο ποτά πριν καν καταλάβετε ότι είστε έγκυος (όπως κάνουν πολλές γυναίκες), μην ανησυχείτε πολύ για αυτό. Αλλά το καλύτερο στοίχημά σας είναι να μην πίνετε καθόλου αλκοόλ για το υπόλοιπο της εγκυμοσύνης σας.

Ναρκωτικά
Οι έγκυες γυναίκες που χρησιμοποιούν ναρκωτικά ενδέχεται να θέτουν τα αγέννητα μωρά τους σε κίνδυνο για πρόωρο τοκετό, κακή ανάπτυξη, γενετικές ανωμαλίες και προβλήματα συμπεριφοράς και μάθησης. Και τα μωρά τους θα μπορούσαν επίσης να γεννηθούν εξαρτημένα από αυτά τα ναρκωτικά.
Εάν έχετε χρησιμοποιήσει φάρμακα οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας, είναι σημαντικό να ενημερώσετε τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης. Ακόμα κι αν έχετε σταματήσει, το αγέννητο παιδί σας μπορεί να εξακολουθεί να κινδυνεύει για προβλήματα υγείας.

Νικοτίνη
Οι έγκυες γυναίκες που καπνίζουν περνούν νικοτίνη και μονοξείδιο του άνθρακα στα αναπτυσσόμενα μωρά τους.
Οι κίνδυνοι αυτού περιλαμβάνουν:
– πρόωρη γέννηση
– χαμηλό βάρος γέννησης
– σύνδρομο αιφνίδιου βρεφικού θανάτου (SIDS)
– άσθμα και άλλα αναπνευστικά προβλήματα στο παιδί

Εάν καπνίζετε, το να αποκτήσετε ένα μωρό μπορεί να είναι το κίνητρο που πρέπει να κόψετε. Μιλήστε με τον γιατρό σας σχετικά με τις επιλογές για να απορρίψετε τη συνήθεια.

Καφεΐνη
Η υψηλή κατανάλωση καφεΐνης έχει συνδεθεί με αυξημένο κίνδυνο αποβολής, οπότε πιθανώς να είναι σοφό να περιορίσετε ή ακόμα και να αποφύγετε εντελώς την καφεΐνη εάν μπορείτε.
Αν δυσκολεύεστε να κόψετε τον καφέ, δείτε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε:

– Μειώστε την κατανάλωσή σας σε ένα ή δύο φλιτζάνια την ημέρα.
– Μειώστε σταδιακά την ποσότητα της καφεΐνης που λαμβάνετε συνδυάζοντας τον καφέ χωρίς καφεΐνη με τον κανονικό καφέ.
– Προσπαθήστε τελικά να κόψετε εντελώς τον κανονικό καφέ.

Και να θυμάστε ότι η καφεΐνη δεν περιορίζεται στον καφέ. Πολλά τσάγια, κόλα και άλλα αναψυκτικά περιέχουν καφεΐνη. Δοκιμάστε να στραφείτε σε προϊόντα χωρίς καφεΐνη (τα οποία μπορεί να έχουν ακόμα καφεΐνη, αλλά σε πολύ μικρότερες ποσότητες) ή εναλλακτικές χωρίς καφεΐνη.

Αν αναρωτιέστε αν η σοκολάτα, η οποία περιέχει επίσης καφεΐνη, σας ανησυχεί, τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να την καταναλώσετε με μέτρο. Ενώ η μέση σοκολάτα έχει κάπου 5 έως 30 χιλιοστόγραμμα καφεΐνης, υπάρχουν 95 έως 135 χιλιοστόγραμμα σε ένα φλιτζάνι καφέ. Έτσι, μικρές ποσότητες σοκολάτας είναι μια χαρά.

Πηγή: https://kidshealth.org
2 replies
  1. דירות דיסקרטיות בצפון says:

    I would like to thank you for the efforts youve put in writing this website. Im hoping to check out the same high-grade blog posts from you later on as well. In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my very own blog now 😉

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *